Skontaktuj się z nami
Wiele często zadawanych pytań znajduje się poniżej. Jeśli masz inne pytania, potrzebujesz trochę wskazówek lub po prostu chcesz się przywitać, jesteśmy tutaj dla Ciebie.
Najczęściej zadawane pytania
Najczęściej Zadawane Pytania
Gdzie mogę zobaczyć historię moich zamówień?
W sekcji 'Moje konto' przejdź do sekcji 'Zamówienia', aby zobaczyć historię swoich zamówień.
Jaki jest status mojego zamówienia?
Oczekująca płatność: Nie otrzymaliśmy Twojej płatności, a zamówienie nie jest przetwarzane.
Oczekiwanie: Czekamy na przelew bankowy.
Przetwarzanie: Otrzymaliśmy Twoją płatność i przygotowujemy Twoje zamówienie. Powiadomimy Cię, gdy opuści nasz magazyn.
Oczekiwanie: Przetwarzamy Twoje zamówienie. Wyślemy Ci e-mail, gdy zostanie wysłane.
Zakończone: Zamówienie zostało wysłane i jest w drodze.
Anulowane: Zamówienie zostało anulowane i nie zostało zrealizowane.
Zwrócone: Twoje pieniądze zostaną zwrócone tą samą metodą płatności, której użyłeś.
Niepowodzenie: Wystąpił problem z Twoją płatnością i nie mogliśmy przetworzyć Twojego zamówienia.
Jak mogę śledzić moją przesyłkę?
Zaloguj się na swoje konto i przejdź do sekcji 'Zamówienia', aby sprawdzić status swojego zamówienia. Gdy przygotujemy Twoje zamówienie i opuści ono nasz magazyn, wyślemy powiadomienie e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki.
Jak zostanie wysłana moja paczka?
Współpracujemy ze specjalistycznymi firmami kurierskimi, takimi jak Correos, Correos Express i DHL. Wszystkie przesyłki mają numer śledzenia, aby w każdej chwili można było sprawdzić status paczki.
Ile wynosi koszt wysyłki?
Koszty wysyłki wynoszą 3,50 € dla paczek w kraju. Wysyłka jest darmowa dla zamówień powyżej 35 €. (Z wyjątkiem wysp)
Jak długo potrwa dostarczenie mojego zamówienia?
Naszym celem jest dostarczenie matchy tak szybko, jak to możliwe, dlatego zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby Twoje zamówienia dotarły w ciągu 48h/72h w dni robocze*. Zamówienia złożone po godzinie 13:00 będą realizowane następnego dnia roboczego. *Warunki dotyczące kontynentu, czas dostawy na Baleary i Wyspy Kanaryjskie może się różnić.
Czy mogę zmienić dane wysyłki po złożeniu zamówienia?
Tak, wyślij nam e-mail tak szybko, jak to możliwe, podając numer zamówienia i nowy adres dostawy.
Co się stanie, jeśli moje zamówienie zostanie zwrócone?
Jeśli paczka nie zostanie dostarczona w ciągu dwóch tygodni, zostanie zwrócona do naszych biur. Jeśli otrzymamy zwróconą paczkę, może to być z następujących powodów:
- Adres jest nieprawidłowy.
- Nikt nie mógł odebrać paczki w ciągu 2-tygodniowego okresu w punkcie odbioru.
- Paczka została odrzucona przez klienta.
Co się stanie, jeśli nie będzie mnie w domu, gdy moja paczka dotrze?
Jeśli nie ma Cię w domu, gdy paczka dotrze, a kurier nie może jej zostawić u kogoś innego lub w bezpiecznym miejscu, zostawi kartę powiadomienia. Kurier podejmie próbę dostarczenia dwa razy. Jeśli nikt nie może odebrać paczki pod podanym adresem, prosimy o podanie adresu do pracy lub adresu znajomego lub członka rodziny. Jeśli nie otrzymałeś powiadomienia, a paczka nie dotarła, skontaktuj się z nami, podając swój e-mail i numer zamówienia na nasz adres wsparcia.
Czym jest 'Moje Konto' i co mogę zrobić?
W 'Moje Konto' znajdziesz wszystkie informacje związane z Twoim profilem w Matcha & CO, takie jak zamówienia, subskrypcje, pliki do pobrania, metody płatności czy adresy wysyłki. Możesz edytować swoje dane lub zmieniać preferencje.
Zapomniałem hasła
Kliknij „odzyskaj hasło”, a wyślemy link na Twój adres e-mail, aby je zresetować.
Jaka jest wasza polityka anulowania subskrypcji?
Czy istnieją jakiekolwiek koszty rejestracji subskrypcji?
Nie, rejestracja jest bezpłatna. Płacisz tylko za produkty, na które jesteś zapisany.
Czy mogę zobaczyć status mojej subskrypcji?
Oczywiście! Przejdź do 'Subskrypcje', aby zobaczyć status swojej subskrypcji/subskrypcji.
Aktywna: Otrzymasz swoją matchę co miesiąc.
Anulowana: Twoja miesięczna subskrypcja została anulowana i nie otrzymasz jej ponownie.
Oczekująca na anulowanie: Otrzymasz swoją ostatnią subskrypcyjną paczkę w przyszłym miesiącu. Po jej otrzymaniu, Twoja subskrypcja zostanie zakończona.
Czym są subskrypcje?
Kiedy subskrybujesz produkt Matcha & CO, co miesiąc otrzymasz paczkę z ulubioną matchą. Pierwsze zamówienie dotrze w ciągu 48h/72h w dni robocze, a następnie będziesz otrzymywać matchę co miesiąc.
Jakie są metody płatności?
Główne metody płatności to karty kredytowe/debetowe, PayPal i przelew bankowy. Wszystkie nasze metody płatności są bezpieczne. Karty kredytowe/debetowe są bezpiecznie obsługiwane przez Stripe i szyfrowane za pomocą systemu bezpieczeństwa SSL (Secure Socket Layer).
Czy używanie mojej karty kredytowej jest bezpieczne?
Tak! Wszystkie zakupy dokonane na naszej stronie są w 100% bezpieczne. Wszystkie Twoje dane są chronione i szyfrowane przez Stripe. Matcha & CO nigdy nie przechowuje danych Twojej karty kredytowej/debetowej.