← Training & Prestatie
J

Jesse

26 dni temu · Training & Prestatie

echt verschil gemerkt door wat ik eet voor training

Vorige week twee keer de box in met letterlijk hetzelfde WOD, zelfde gewichten, zelfde tijdstip. Maar de eerste keer was ik gewoon dood na ronde 3 en de tweede keer ging het lekker door. Enige verschil? De eerste keer had ik eigenlijk niks gegeten voor het trainen. Dacht dat het wel zou gaan. De tweede keer gewoon een banaan, wat rijst, mijn creatine opgelost en klaar. Ik weet dat dit niks nieuws is maar ik snap nu pas echt hoe groot dat verschil is. Niet een beetje. Enorm. Het voelde bijna als twee verschillende mensen die dezelfde workout deden. Ga er nu serieuzer mee om, gewoon omdat ik lui was met eten voor training en mezelf eigenlijk tekort deed.
echt verschil gemerkt door wat ik eet voor training
1 polubień 2 komentarze

komentarze (2)

K
Kim 25 dni temu

hoelang voor training eet jij die banaan + rijst?

M
Mark 25 dni temu

ik doe ~45min van tevoren

Chcesz skomentować?

Pobierz aplikację, aby dołączyć do rozmowy

Chcesz dołączyć?

Dołącz do społeczności Matcha & CO. Dziel się przepisami, poradami i nawiązuj kontakty.